SugarCON to wydarzenie organizowane dla partnerów biznesowych i klientów firmy SugarCRM Inc. Tegoroczna edycja odbyła się w dniach 10-11 października w Las Vegas w stanie Nevada w Stanach Zjednoczonych. Podczas konferencji w hotelu The Cosmopolitan omawiano tematy związane z rozwojem systemu, trendami na rynku oprogramowania dla biznesu, strategiami sprzedaży itd. W agendzie znalazły się panele skierowane zarówno do programistów, jak i klientów, specjalistów od nowoczesnych technologii oraz przedstawicieli sprzedaży i marketingu. Poszczególne bloki merytoryczne następowały naprzemiennie, dzięki czemu każdy miał czas na zregenerowanie sił oraz swobodny wybór interesującego tematu. Poza walorami edukacyjnymi SugarCON jak zawsze zaskoczył oprawą artystyczną, repertuarem rozrywkowym oraz wybornym jedzeniem.
Wśród prelegentów znaleźli się Leonard Brody, dwukrotnie nominowany do nagrody Emmy prezes Clarity Digital Group; David Rowan, redaktor brytyjskiej edycji magazynu WIRED oraz felietonista The Sunday Times UK; oraz prowadząca konferencję Maribel Lopez, założycielka firmy zajmującej się badaniem rynków – Lopez Research. Swoich przedstawicieli na SugarCON oddelegowały m.in. Rheem, T-Mobile oraz Tyson Foods. Wszystkie te firmy są zadowolonymi użytkownikami systemu, który chętnie rekomendują. W Las Vegas można było posłuchać o tym, jak dzięki oprogramowaniu Sugar dostarczają najlepsze Customer Experience oraz opiekują się relacjami z klientami.
Szczególnym zainteresowaniem cieszyły się prelekcje i warsztaty z zakresu wykorzystania sztucznej inteligencji, ochrony danych osobowych w rzeczywistości RODO, a także budowania kultury innowacji w przedsiębiorstwach. Jedną z ważniejszych informacji ogłoszonych podczas SugarCON było wydanie kolejnej wersji systemu – Sugar Fall’18. Więcej na ten temat już wkrótce na naszym portalu.
Poza częścią merytoryczną był również czas na networking. W mniej oficjalnych okolicznościach odbyła się impreza w stylu lat 80. i klasyki filmów science fiction: „Tron”.
Więcej zdjęć na oficjalnym fanpage’u SugarCRM na Facebooku.