Doświadczenie klienta (CX) polega na budowaniu trwalszych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami. W przypadku braku zaufania marki zazwyczaj pozostają w relacjach czysto transakcyjnych. Wraz z rozwojem sztucznej inteligencji (AI) i generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) kluczowe znaczenie…
W jaki sposób CX pomaga producentom osiągnąć sukces rynkowy
W ciągu ostatnich kilku lat działały w warunkach dużych zakłóceń, niezależnie od sektora. Od zmieniających się preferencji klientów po zakłócenia popytu i trudne systemy planowania – przedsiębiorstwa są zmuszone do ponownego przemyślenia swoich strategii rozwoju. Ze względu na zmieniającą się…
Podnieś poziom sprzedaży, marketingu i usług dzięki SugarCRM i generatywnej sztucznej inteligencji
Generatywna sztuczna inteligencja to najnowsza technologia, która od pewnego czasu znajduje się w centrum uwagi. Jak można się było spodziewać, znalazła ona miejsce w operacjach wielu firm. Według niedawnego raportu McKinsey Digital, około 52% wartości,…
Jak chatboty AI wpływają na obsługę klienta?
W dzisiejszym krajobrazie biznesowym obsługa klienta jest kluczowym wyróżnikiem dla firm, które chcą pozostać istotne i konkurencyjne. Tradycyjne metody obsługi klienta nie są już wystarczające, aby sprostać rosnącym i dynamicznym wymaganiom konsumentów. Z pomocą przychodzi generatywna…
5 sposobów na inteligentniejszą pracę zespołu sprzedaży B2B z SugarCRM
W branżach takich jak produkcja, sprzedaż hurtowa i dystrybucja, długoterminowe relacje z klientami są najważniejsze. Technologia nie zastąpi ludzkiego podejścia, ale może pomóc zespołowi sprzedaży B2B uzyskać przewagę nad konkurencją. SugarCRM ułatwia sprzedaż, wykorzystując wbudowaną inteligencję do odkrywania…
Jak wygląda nowoczesna konfiguracja CRM?
W przeszłości dostosowywanie aplikacji CRM wymagało szeroko zakrojonego rozwoju, co często prowadziło do zwiększonych kosztów, dłuższego czasu wdrożenia i trudności z konwersją. Nowoczesne systemy CRM oferują potężne narzędzia konfiguracyjne, które pozwalają firmom szybko i łatwo dostosować…
Jak sztuczna inteligencja wpływa na obsługę klienta? Statystyki na 2024 rok
Sztuczna inteligencja jest wszędzie. Nie jest już miłym dodatkiem do CX, ale ma kluczowe znaczenie dla spełnienia oczekiwań klientów w zakresie szybkiego i spersonalizowanego wsparcia. Sztuczna inteligencja wzmacnia ludzki aspekt obsługi klienta, zachwycając klientów spersonalizowaną obsługą…
Jak się przygotować na nową odsłonę CX?
Znajdujemy się u progu nowej ery doświadczeń klientów (CX), zapoczątkowując radykalnie inny krajobraz napędzany postępem sztucznej inteligencji, danych i nowych technologii. W całej branży liderzy stawiają czoła zmianom, wyprzedzają konsultację i wyznaczają kurs na przyszłość.…
Trendy w marketingu: Czy marketerzy potrafią dobrze wykorzystać sztuczną inteligencję?
Marketerzy uznają wdrożenie AI za najważniejszy priorytet, którym muszą się zająć, ale także za największy problem, którym muszą się zająć. Dla niektórych słowa „nowa era” oznaczają wielkie pomysły i świeże innowacje. Dla innych oznacza to pytania bez odpowiedzi,…
Nowości w SugarCRM w 2024 i co wydarzyło się w 2023 roku
2023 rok był naprawdę intensywnym czasem. Wdrażanie sztucznej inteligencji, nowy wygląd SugarCRM, spotkania z partnerami, a to tylko część rzeczy, które się wydarzyła. Warto sobie je przypomnieć, żeby ze świeżością spojrzeć, na to co czeka użytkowników korzystających z tego narzędzia w 2024…
Jak SugarCRM i sztuczna inteligencja ułatwi Ci pracę?
Sztuczna inteligencja od ponad roku króluje na salonach. Kolejny raz plasuje się na szczytach trendów zapowiadanych na 2024 rok, a przedstawiciele firm, które już wdrożyły AI, zwiększają swoje możliwości. Poszukując narzędzia CRM, musisz brać pod uwagę…
Wykorzystuj CRM ze sztuczną inteligencją, aby podnieść poziom CX
Coraz więcej firm chętnie inwestuje w predykcyjną analitykę danych, aby przyspieszyć swoje strategie CX. Wciąż jednak pozostaje pytanie: W jaki sposób firmy mogą wykorzystać dane o klientach, aby przejść do proaktywnego podejścia CX? Odkryj…











