W przeszłości dostosowywanie aplikacji CRM wymagało szeroko zakrojonego rozwoju, co często prowadziło do zwiększonych kosztów, dłuższego czasu wdrożenia i trudności z konwersją. Nowoczesne systemy CRM oferują potężne narzędzia konfiguracyjne, które pozwalają firmom szybko i łatwo dostosować…
Jak sztuczna inteligencja wpływa na obsługę klienta? Statystyki na 2024 rok
Sztuczna inteligencja jest wszędzie. Nie jest już miłym dodatkiem do CX, ale ma kluczowe znaczenie dla spełnienia oczekiwań klientów w zakresie szybkiego i spersonalizowanego wsparcia. Sztuczna inteligencja wzmacnia ludzki aspekt obsługi klienta, zachwycając klientów spersonalizowaną obsługą…
Jak się przygotować na nową odsłonę CX?
Znajdujemy się u progu nowej ery doświadczeń klientów (CX), zapoczątkowując radykalnie inny krajobraz napędzany postępem sztucznej inteligencji, danych i nowych technologii. W całej branży liderzy stawiają czoła zmianom, wyprzedzają konsultację i wyznaczają kurs na przyszłość.…
Trendy w marketingu: Czy marketerzy potrafią dobrze wykorzystać sztuczną inteligencję?
Marketerzy uznają wdrożenie AI za najważniejszy priorytet, którym muszą się zająć, ale także za największy problem, którym muszą się zająć. Dla niektórych słowa „nowa era” oznaczają wielkie pomysły i świeże innowacje. Dla innych oznacza to pytania bez odpowiedzi,…
Nowości w SugarCRM w 2024 i co wydarzyło się w 2023 roku
2023 rok był naprawdę intensywnym czasem. Wdrażanie sztucznej inteligencji, nowy wygląd SugarCRM, spotkania z partnerami, a to tylko część rzeczy, które się wydarzyła. Warto sobie je przypomnieć, żeby ze świeżością spojrzeć, na to co czeka użytkowników korzystających z tego narzędzia w 2024…
Jak SugarCRM i sztuczna inteligencja ułatwi Ci pracę?
Sztuczna inteligencja od ponad roku króluje na salonach. Kolejny raz plasuje się na szczytach trendów zapowiadanych na 2024 rok, a przedstawiciele firm, które już wdrożyły AI, zwiększają swoje możliwości. Poszukując narzędzia CRM, musisz brać pod uwagę…
Wykorzystuj CRM ze sztuczną inteligencją, aby podnieść poziom CX
Coraz więcej firm chętnie inwestuje w predykcyjną analitykę danych, aby przyspieszyć swoje strategie CX. Wciąż jednak pozostaje pytanie: W jaki sposób firmy mogą wykorzystać dane o klientach, aby przejść do proaktywnego podejścia CX? Odkryj…
Wykorzystaj sztuczną inteligencję, aby ulepszyć działania marketingowe
Technologia AI zrewolucjonizowała sposób prowadzenia działalności na całym świecie. Większość zastosowań sztucznej inteligencji koncentruje się jednak na ułatwianiu działań sprzedażowych o marketingowych. Według ankiety BCG, około 70% respondentów stwierdziło, że ich firmy już korzystają…
Zacznij korzystać ze sztucznej inteligencji w Twoim systemie CRM. Odkryj funkcje AI w SugarCRM
Trudno o organizację, która działała jeszcze bez systemu CRM. Jednak to, do czego zdolne jest tego typu oprogramowanie, uległo w ostatnim czasie diametralnej zmianie. Jeżeli korzystasz z narzędzia opracowanego przed wakacjami tego roku, najpewniej nie masz w nim jeszcze…