CategoryOgólne

Sugar Mobile 5.0 dostępny!

Sugar Mobile 5.0 dostępny!

W zeszłym tygodniu SugarCRM zaktualizował swoją aplikację mobilną Sugar Mobile do wersji 5.0. Mobilny dostęp do systemu Sugar został poddany gruntownej przebudowie, która, jak się okazuje, jest dopiero początkiem większych zmian, jakie mają…

Apple klientem SugarCRM!

Apple klientem SugarCRM!

Apple klientem SugarCRM, czyli historia o utworzeniu AppleCRM W kwietniu 2017 odbędzie się światowa premiera zapowiednego od miesięcy systemu CRM dla firmy Apple. Jak wiadomo z nieoficjalnych źródeł (informację podał m.in. portal The Inquirer) będzie to indywidualnie…

Najnowszy Sugar 7.8

Najnowszy Sugar 7.8

SugarCRM zaprezentował niedawno najnowszą wersję systemu o numerze 7.8. W dzisiejszym wpisie przybliżymy zmiany jakie zaszły w zakresie funkcjonalnym tej popularnej aplikacji do zarządzania relacjami z klientami. Jak zostało to określone w oficjalnej komunikacji marki – wdrożone modyfikacje…

Integrator SugarCRM & Mautic dostępny na SugarOutfitters

Integrator SugarCRM & Mautic dostępny na SugarOutfitters

W poprzednim wpisie informowaliśmy o premierze integratora SugarCRM & Mautic autorstwa eVolpe. Opisaliśmy jego podstawowe funkcje oraz zalety posiadania systemu marketing automation w szerszym rozumieniu. Korzystając z okazji, iż zapowiadany przez poznańską firmę konektor właśnie ukazał się…

Integrator SugarCRM & Mautic

Integrator SugarCRM & Mautic

Obserwując poczynania polskich firm informatycznych zajmujących się wdrożeniami SugarCRM odkryliśmy ciekawą informację na temat integracji z opensourcowym narzędziem Marketing Automation, Mautic. Najnowszym konektorem umożliwiającym osiągnięcie spójności działań Marketingu i Sprzedaży   chwali się na swojej…

Customer Journey Map w SugarCRM

Customer Journey Map w SugarCRM

Doświadczenie klienta przy każdym pojedynczym kontakcie z firmą czy marką nigdy jeszcze nie było tak ważne z punktu widzenia osiągnięcia sukcesu biznesowego. Najlepszym sposobem na zdiagnozowanie wszystkich punktów styku klienta w firmą jest stworzenie tzw. mapy doświadczeń…

Jak zostać skutecznym liderem dzięki CRM?

Jak zostać skutecznym liderem dzięki CRM?

Już w poniedziałek 10 października odbędzie się II Międzynarodowy Kongres Liderów Biznesu „Psychologia Skutecznego Przywództwa”. Podczas Kongresu będzie można wysłuchać prelekcji wielu znakomitych gości z Polski i zagranicy. Gościem honorowym będzie J.C. Maxwell –…

Czy Salesforce.com powinien obawiać się SugarCRM?

Tom Taulli, autor artykułów na portalu Forbes, zapytany o oprogramowanie CRM, automatycznie wymienia Salesforce.com. Po chwili zastanowienia dodaje, że istnieje wielu konkurentów o mocnej pozycji rynkowej. Wystarczy spojrzeć na SugarCRM. Założona dziesięć lat temu firma, do tej pory…

SugarCRM zdobywa 2014 CRM Excellence Award

TMC, globalne przedsiębiorstwo zintegrowanych mediów marketingowych, ogłosiło, iż oprogramowanie SugarCRM zostało odbiorcą 2014 CRM Excellence Award. Nagroda została wręczone przez magazyn Customer, głównego wydawcę w branży Contact center, CRM i TeleServices od 1982 roku. SugarCRM…

CRM w centrum inicjatyw cyfrowych?

Według firmy Gartner Inc. organizacje wykorzystują technologie CRM jako główną część swoich cyfrowych inicjatyw w celu zwiększenia satysfakcji klienta. Gartner twierdzi, że popyt na nowoczesną technologicznie relację z klientami powoduje rozszerzoną integrację i wykorzystanie wszystkich obszarów…

A może by tak podejrzeć co się kryje w Sugar 7?

Sugar 7, nasze najmłodsze dziecko, został zaprojektowany na nowo, z myślą o lepszym zaspokojeniu potrzeb użytkownika. Nowy interfejs użytkownika, nazywany Sugar UX, jest nowoczesny i przypomina narzędzia, z których na co dzień korzystamy prywatnie. Do Sugar UX wprowadzone zostały…

1891011