Customer Breakthrough Awards – zwycięzcy nagród od SugarCRM

Customer Breakthrough Awards – zwycięzcy nagród od SugarCRM

Rok 2024 już na dobre się rozpoczął. Kończy się czas podsumowań, ale warto wspomnieć o jednym plebiscycie, który odbywa się już od trzech lat. Customer Breakthrough Awards po raz kolejny zostały przyznane. Doceniono i uhonorowano klientów i partnerów Sugar. W końcu firma jest tak silna jak jej klienci, a ten rok był rekordowy.

Mając to na uwadze, warto przybliżyć sylwetki tegorocznych laureatów. Wyselekcjonowano dziewięć kategorii nagród, z których każda pokazuje różnorodność i wyjątkowość społeczności Sugar.

Poznaj zwycięzców Customer of the Year!

Nagroda Customer of the Year przyznawana jest klientom, którzy kultywowali trwałe partnerstwo z SugarCRM, osiągając znaczny wpływ na biznes przy użyciu platformy i angażując się w ekosystem SugarCRM i SugarClub mając na celu ograniczenie ręcznych procesów i ułatwienie trudnych rzeczy dla ich firmy i klientów. Poniżej poznasz zwycięzców z każdego regionu.

customer breakthrough awards

Alto-Shaam – firma dostarczająca rozwiązania w zakresie sprzętu gastronomicznego do ponad 90 krajów na całym świecie. Została doceniona za wykorzystanie SugarCRM do znacznego zwiększenia wskaźnika możliwości zamknięcia o 61%, przy jednoczesnym zaoszczędzeniu 600 godzin czasu na działania marketingowe i sprzedażowe w celu prognozowania potrzeb klientów. Integracja Sugar Sell z Sugar Market usprawniała kluczowe procesy, poprawiła zarządzanie potencjalnymi klientami oraz zwiększyła wydajność operacyjną i globalną komunikację.

customer breakthrough awards

zazen Water – dostawca wody alkalicznej w Australii. Został doceniony za wykorzystanie SugarCRM do wspierania rozwoju biznesu i satysfakcji klientów. Dzięki strategicznym integracjom zazen Water zautomatyzował swoją działalność biznesową i obsługę klienta, aby usprawnić przetwarzanie dużej ilości zamówień. W szczególności podczas Black Friday i Cyber Monday 2023 zazen Water zarządzał znacznym wzrostem zamówień, realizując obietnicę wysyłki tego samego dnia, co przed projektami automatyzacji i integracji wymagałoby 16 pracowników, gdyby proces był ręczny.

customer breakthrough awards

FAMO GmbH & Co. KG – niemiecka hurtownia elektrycznych i hydraulicznych. Została wyróżniona za współpracę z partnerem Sugar Insignio w celu wdrożenia SugarCRM do zaawansowanego zarządzania danymi klientów i pielęgnowania okazji, aplikacji mobilnej Sugar z integracją danych ERP do wsparcia sprzedaży w terenie oraz Sugar Market do automatycznych biuletynów i ukierunkowanej komunikacji.

Mac Construtora e Incorporadora (MAC) – lider w branży budowlanej i deweloperskiej w Sao Paulo. Został doceniony za kreatywne wykorzystanie SugarCRM na dynamicznym rynku nieruchomości. Przejście na nową technologię znacząco usprawniło zarządzanie potencjalnymi klientami oraz zwiększyło ich zaangażowanie. To poprawiło strategię marketingową i sprzedaż projektów, co skutkowało znacznym wzrostem sprzedaży w agencji nieruchomości – od 50% do 94%. Efekt ten przyczynił się do istotnego zmniejszenia zależności MAC od współpracy z innymi agencjami nieruchomości.

Są to różni klienci z każdej strony świata. Laureaci są przedstawicielami ze wszystkich kontynentów. Świetnie pokazuje to, że SugarCRM nie ma granic i idealnie odnajdzie się nie tylko w różnych biznesach, ale także w różnych kulturach.

Customer Experience Breakthrough Award

Nagroda ta jest przyznawana klientom SugarCRM, którzy scentralizowali swoją działalność na jednej platformie, aby napędzać innowacje w zakresie obsługi klienta i mają odważną wizję przyszłości zaangażowania.

Empresas ADOC, środkowoamerykańska firma zajmująca się sprzedażą detaliczną, została doceniona za wykorzystanie SugarCRM do napędzania rozwoju biznesu i poprawy zaangażowania klientów.

Założona w 1953 roku w Salwadorze, firma ADOC ma bogatą historię wykorzystywania wysokiej jakości materiałów i specjalistycznych technik do produkcji wyjątkowych produktów, które spełniają potrzeby jej klientów. ADOC to firma zorientowana na konsumenta wspierana przez kulturę poświęconą zwiększaniu satysfakcji i budowaniu silnych, trwałych relacji z nimi. Oprócz własnej marki obuwia ADOC współpracuje również z kilkoma międzynarodowymi markami, w tym Hush Puppies, The North Face, CAT i Steve Madden, aby stworzyć kompletne doświadczenie zakupowe.

Firma znacznie poprawiła jakość obsługi klienta i jego utrzymanie, zmniejszyła liczbę rezygnacji, a jednocześnie ustanowiła program lojalnościowy, który przyciągnął ponad 600 tys. członków, co stanowi 20% całkowitej sprzedaży.

Marketing Excellence Braekthrough Award

Nagroda ta przyznawana jest za wykorzystanie automatyzacji marketingu w celu osiągnięcia znaczących usprawnień biznesowych lub wzrostu.

Swedish Institute (SI), szwedzka agencja rządowa, została wyróżniona za innowacyjne podejście do zarządzania danymi i zaangażowania klientów. Integracja platform Sugar SellSugar Market centralizuje dane, segmentuje odbiorców i automatyzuje odpowiedzi, znacznie zwiększając efektywność marketingu. Szwedzki Instytut odnotował 31,8-procentowy wzrost liczby potencjalnych klientów od czasu wdrożenia SugarCRM i może pochwalić się konkurencyjnym wskaźnikiem otwarć e-maili marketingowych na poziomie 40%-50%.

Sales Excellence Breakthrough Award

Nagroda ta jest przyznawana klientom, którzy wysoko stawiają poprzeczkę dla tego, co jest uważane za doskonałość w sprzedaży, wykorzystując automatyzację sprzedaży w pełni, aby osiągnąć znaczną poprawę KPI lub wzrost dla firmy.

J&J Ventures Gaming, LLC, lider w branży gier i rozrywki oraz jedna z najszybciej rozwijających się firm w USA. Została wyróżniona za wdrożenie Sugar Sell w celu konsolidacji kont klientów i interakcji w centrum komunikacji między sprzedażą, marketingiem i zarządzaniem kontem. Usprawnione procesy sprzedaży ustanowiły nowy model doskonałości sprzedaży dla zespołu J&J i ich rozwoju w branży gier.

Service Excellence Breakthrough Award

Nagroda ta jest przyznawana klientom, którzy konsekwentnie zapewniają wyjątkową obsługę klienta i wykorzystują platformę SugaCRM do osiągnięcia znacznej poprawy obsługi klienta.

Super General Company z Albatha Group w Zjednoczonych Emiratach Arabskich została wyróżniona za zrewolucjonizowanie swoich operacji serwisowych dzięki Sugar Serve. Współpracując z partnerem Sugar, Ambit Swoftware, Super General z powodzeniem wdrożył platformę usług naprawczych i konserwacyjnych, w tym aplikację do zarządzania w terenie w celu lepszej obsługi spraw. Dzięki zwiększonej wydajności i zarządzaniu pracą liczba rozwiązanych spraw wzrosła nawet o 26% przy jednoczesnym 20% wzroście napraw za pierwszym razem. Inne znaczące osiągnięcia obejmują znaczny wzrost zamykania połączeń i znaczną poprawę wyników zadowolenia klientów.

Judges’ Choice Breakthrough Award

Nagroda ta przyznawana jest za wybitne ogólne wysiłki wykorzystujące SugarCRM i klienta z pasją, entuzjazmem i wpływem, który podbił serca i umysły komisji sędziowskiej.

RTCR, dostawca usług transportu publicznego w La Rochelle we Francji, działający pod marką Yelo, został doceniony za znaczne usprawnienie obsługi klienta dzięki Sugar Serve przy wsparciu wdrożeniowym ze strony partnera Sugar, firmy Synolia. Wdrożenie doprowadziło do co najmniej 3% wzrostu zadowolenia klientów i usprawnienia zarządzania reklamacji, oszczędzając czas agentów o 50% dzięki ulepszonej strukturze odpowiedzi.

Podsumowanie

Pomimo tego, że to nie są wszystkie kategorie i wszyscy laureaci, nagrodzeni przez Sugar, to warto poznać, chociaż tych kilku laureatów. Wszystkich można znaleźć na stronie SugarCRM.

Przedstawienie wyróżniających się klientów i partnerów pokazuje, jak duże znaczenie mają oni dla narzędzia, na którym pracują i rozwijają. Takie działania świetnie pokazują, że producentowi systemu zależy na tym, aby firmy się rozwijały oraz, żeby Sugar miał aktywny udział w tym rozwoju.

Jeżeli zainteresował Cię ten temat, skontaktuj się z nami!