Jak połączyć system CRM i LinkedIn Sales Navigator?
SugarCRM ma na to sposób!
SugarCRM dostarcza sprawdzone narzędzie do połączenia funkcjonalności LinkedIn Sales Navigator oraz bazy CRM. W dzisiejszym artykule przeczytasz o integracji tych dwóch platform. Oto jak działa Sugar Connector for LinkedIn Sales Navigator.
Integrator SugarCRM & LinkedIn Sales Navigator – jak to działa?
LinkedIn Sales Navigator jest dostępny w widoku Kontrahenta, Namiaru czy Kontaktu w systemie Sugar. Wystarczy uruchomić CRM i wybrać preferowany rekord osobowy. Narzędzie odpala widok nawigatora w osobnym, interaktywnym panelu.
Widok Namiaru lub Kontaktu
Wizytówka klienta
Podstawowe informacje o Twoim kliencie zaciągnięte z LinkedIn
Opcja zapisu kontaktu jako lead w Sales Navigatorze
Wskazówki dla użytkownika
Propozycje osób do kontaktu na podstawie kryteriów z narzędzia Lead Builder
Wstęp do rozmowy
Wspólne kontakty, doświadczenie, umiejętności
Dostęp do funkcjonalności InMail
Widok Kontrahenta
Wizytówka klienta
Podstawowe informacje o firmie – branża, rozmiar, lokalizacja
Możliwość zapisu profilu firmy oraz osób do kontaktu w Sales Navigator
Wskazówki dla użytkownika
Propozycja potencjalnych klientów
Propozycja osób do kontaktu na postawie stanowiska w firmie
Wyróżnienie połączeń pierwszego i drugiego stopnia
Wstęp do rozmowy
Wiadomości o firmie
Obejrzyj DEMO!
Integrator SugarCRM & LinkedIn Sales Navigator – dodatkowe informacje
Aby skorzystać z narzędzia, należy zakupić dostęp do SugarCRM dla min. 10 użytkowników oraz posiadać aktywną licencję LinkedIn Sales Navigatora (Team albo Enterprise).
Konektor można pobrać ze sklepu SugarExchange lub w drodze kontaktu z najbliższym oficjalnym partnerem SugarCRM Inc.
W razie pytań zapraszamy także do kontaktu z redakcją portalu SugarCRM Polska.