15 lipca 2021 r. SugarCRM otrzymał nagrodę 2021 North American Customer Value Leadership Award! Wyróżnienie zostało przyznane przez analityczną firmę Frost & Sullivan, za możliwości rozwoju w zakresie wykorzystania sztucznej inteligencji.
Nagroda dla SugarCRM
Twórcy nagrody docenili wciąż rozszerzające się portfolio produktów firmy i jej nacisk na prostotę. Podkreślone zostało również jak wiele wartości te działania przyniosły dla klientów Sales Force Automation. Co roku Frost & Sullivan wyróżnia firmę, która wykazała się doskonałością we wdrażaniu strategii dla swoich klientów. Szczególny nacisk twórcy nagrody kładą na zwrot z inwestycji na usługi bądź produkty tej firmy. Wyróżnienie jest kolejnym dowodem stawiającym SugarCRM na pozycji lidera innowacji.
„Jako lider rozwiązań SFA dla przedsiębiorstw, SugarCRM nadal wprowadza innowacje w kilku głównych obszarach, w tym w produktach, modelach cenowych i zaangażowaniu klientów”. Tak wyróżnienie SugarCRM tłumaczy Pani Jeanine Sterling, dyrektor ds. przemysłu. „Jego obsługa klienta zapewnia dokładny zapis zmian klienta, a następnie przewiduje przyszłe wyniki. Takie zarządzanie informacjami uwalnia przedstawicieli handlowych od rutynowych zadań i zapewnia im automatyzację i analitykę. SugarCRM wykorzystuje również głęboką współpracę z Amazon Web Services (AWS), aby pomóc klientom przyspieszyć ich własne innowacje”.
Innowacja w wykonaniu SugarCRM
SugarCRM posiada ugruntowaną reputację firmy skoncentrowanej na wartości klienta. Podobne wypowiedzi ekspertów i otrzymywane nagrody niezmiennie ją potwierdzają. “Dla nas innowacja wspiera rozwój, upraszcza życie pracowników na całym świecie i usuwa dodatkowe nudne zadanie z ich codzienności.” – mówi Sarah Friendlander Garcia w oficjalnym wpisie na temat nagrody.
Tę innowację widać m.in. w narzędziu Sugar Predict. Dzięki niemu firmy zwiększają swoje szanse na sukces, wzrost oraz konkurencyjność. Dane z działów sprzedaży, marketingu i obsługi są cennym atutem. Ich analizy pomagają lepiej zrozumieć rynek i podjąć właściwe decyzje biznesowe. Narzędzia takie jak Sugar Predict, wykorzystują zewnętrzne dane, wypełniając nimi luki w Twoim systemie CRM. W ten sposób sztuczna inteligencja przewiduje sprzedaż i pomaga ocenić, kto z potencjalnych klientów najprawdopodobniej dokona konwersji i nie tylko. AI pomaga nie tylko w dziale sprzedaży, lecz również w pozostałych sektorach Twojej firmy.
Innowacja przepisem na sukces
Dotychczas na systemy biznesowe wykorzystujące sztuczną inteligencję mogły pozwolić sobie jedynie duże przedsiębiorstwa, z jeszcze większymi budżetami. SugarCRM wierzy, że aby ułatwić rozwój i zdemokratyzować AI, technologia musi być przystępna cenowo.
Ta postawa również została doceniona przez Frost & Sullivan. Wszystkie te aspekty: stale rozszerzające się portfolio, przystępność cenowa, wsłuchiwanie się w potrzeby rynku oraz innowacyjność składają się na przepis jak zostać liderem wzrostu i innowacji. Nie da się ukryć, że SugarCRM jest ekspertem w dostarczaniu innowacji, które zapewniają klientom nieodłączną wartość.
Potrzebujesz więcej informacji o SugarPredict? Napisz do nas! Skontaktujemy Cię z partnerem wdrożeniowym SugarCRM, który doradzi co dalej w procesie.