System SugarCRM został wyróżniony nagrodą w kategorii „Best CRM Platform”. Jest to trzeci raz, gdy narzędzie zostało uhonorowane tym tytułem.
CX Today przyznał nagrody nie tylko systemowi Sugar. W finale uhonorowano 20 firm, które wyróżniły się działaniem wobec klientów.
Nagroda Best CRM Platform dla SugarCRM
SugarCRM ogłosił, że został uznany za „Najlepszą platformę do zarządzania klientami” w CX Awards 2024. Narzędzie doceniono za bycie platformą do automatyzacji sprzedaży opartą na sztucznej inteligencji, która umożliwia organizacjom tworzenie głębszych relacji z klientami, wsparcie lojalności i zapędzanie zrównoważonego rozwoju biznesu.
Nagrody przyznawane przez CX Today, stały się prestiżowe i odzwierciedlają profesjonalizm narzędzi, które zostały nią uhonorowane.
Zwycięzcy, wybrani przez 16 analityków i ekspertów branżowych, zostali ogłoszeni podczas ceremonii wręczenia nagród 29 lutego. Według osób, które wręczały nagrody „sędziowie docenili sposób, w jaki Sugar rozwiązuje wyzwania rynkowe, udowadniając sukces w szerokim gronie klientów i wykazując się finansami, które wspierają jego wzrost”.
To trzeci rok z rzędu, w którym Sugar został uhonorowany nagrodą CX Award w kategorii Best CRM Platform.
SugarCRM pionierem w sztucznej inteligencji
Sugar jest liderem w wykorzystywaniu sztucznej integracji (AI), uczenia maszynowego i analityki predykcyjnej, aby pomóc organizacjom w zapewnieniu najwyższej jakości obsługi klienta. Nowoczesna ujednolicona platforma CRM firmy Sugar – automatyzacja sprzedaży nowej generacji Sugar Sell, wszechstronna automatyzacja marketingu Sugar Market i platforma obsługi klienta Sugar Serve – łączy wszystkich użytkowników z tymi samymi łatwo dostępnymi danymi, aby pomóc sprzedawcom, marketerom i specjalistom ds. usług przewidywać i spełniać potrzeby klientów.
CX Awards
Od CCaaS po CRM, w rozległym świecie technologii obsługi klienta istnieją setki dostawców. Konkurencja jest ogromna, a przebicie się trudne, ponieważ każdy dostawca obiecuje zapewnić znaczny zwrot z inwestycji.
CX Awards docenia dostawców technologii, którzy robią najwięcej, aby urzeczywistnić innowacyjne wizje doświadczeń klientów.
W 20 kategoriach przedstawiono finalistów, którzy wybili się ponad przeciętność, podkreślając, w jaki sposób ich oferty prowadzą do doskonałości w zakresie obsługi klienta.
Podsumowanie
Przyznanie kolejnej nagrody SugarCRM jest najlepszym dowodem tego, że narzędzie się rozwija w dobrą stronę i coraz bardziej bierze pod uwagę opinię klientów. Takie działanie odbija się pozytywnie i jest doceniane przez konsumentów.
Serdecznie gratulujemy producentowi Sugar. Jeżeli masz pytania dotyczące systemu, skontaktuj się z nami!