SugarCRM przygotował dla swoich klientów kolejną już wersję systemu dostępną w chmurze producenta. W letniej odsłonie udoskonalono przede wszystkim obszary z zakresu User Experience oraz Data Privacy. User Experience w Sugar Summer18 Sugar Summer’18…
Wyjątkowe User Experience w pracy z Sugar Spring’18
Tak jak pisaliśmy poprzednio, najnowsza wersja systemu Sugar wprowadza spore zmiany w kontekście dostosowania do przepisów RODO. Nie poprzestano jednak wyłącznie na tym. Sugar 8.0 to całkowicie nowy i wyróżniający się interface, który dostarcza użytkownikom niezapomnianego User Experience.…
Sugar Spring’18/Sugar 8.0 a przepisy RODO
Sugar Spring ’18/Sugar 8.0 a przepisy RODO czyli o tym, jak aktualna wersja sytemu wspomaga przedsiębiorców w dostosowaniu organizacji do norm zawartych w unijnym rozporządzeniu o ochronie danych osobowych. Najnowsze unijne przepisy o ochronie danych osobowych wchodzą w życie 25…
Sugar – system CRM, który służy klientom. Ale nie tylko.
Oprogramowanie CRM (Customer Relationship Management) najczęściej definiowane jest po prostu na zasadzie tłumaczenia angielskiego skrótu jako system do zarządzania relacjami z klientami. Służy ono realizacji idei biznesowej, gdzie w centrum uwagi znajdują się potrzeby osób, do których kierujesz…
Cukier krzepi, czyli jak Sugar poprawia wydajność sprzedaży
Czy zastanawiałeś się kiedyś, w jaki sposób poprawić wydajność zatrudnionych pracowników? Jeżeli prowadzisz własny biznes lub kierujesz zespołem ludzi, powyższe pytanie właśnie uznałeś za retoryczne. Na pamięć znasz frazesy o motywacji, benefitach, byciu liderem,…
Kim jest prawdziwy złodziej szans sprzedażowych?
i jak SugarCRM pomoże Ci go pochwycić – czyli szansa sprzedażowa Istnieje wiele powodów, dla których możesz być zmuszony oznaczyć konkretną szansę sprzedażową jako „Niepowodzenie”. Zdarza się, że klienta nie stać na Twoje usługi. Niekiedy szybsza jest…
6 obszarów prowadzenia firmy, które Sugar usprawni za Ciebie
Nie pytaj, jak możesz się dostosować do systemu CRM, ale co system SugarCRM może zrobić dla Ciebie! SugarCRM oferuje użytkownikom swojego produktu wsparcie na wielu polach. Pozwala między innymi na zbieranie i zarządzanie informacjami na temat klientów. Ponieważ…
Trendy na rynku CRM – prognoza na 2018
Przełom roku to doskonały czas, aby zastanowić się nad tym, co zmieniło się przez ostatnie 12 miesięcy i w jakim kierunku zmierza gospodarka. Wbrew poglądowi, iż jest to zbyt krótki okres, aby wykształciły się rewolucjonizujące rzeczywistość trendy, rynek…
Wyróżnienia dla SugarCRM w 2017 roku
Jak co roku III Kwartał obfitował w różne podsumowania, rankingi i nagrody przyznawane dostawcom i producentom rozwiązań IT. Oczywiście wśród tych nobilitacji nie mogło zabraknąć miejsca dla producentów systemów klasy CRM. Poniżej krótkie podsumowanie wyróżnień…
SugarCRM Elite Partner – najwyższy stopień w ramach oficjalnego programu partnerskiego SugarCRM
Jako klienci firm świadczących usługi dostosowania i implementacji systemu Sugar zapewne spotkaliście się z określeniem SugarCRM Elite Partner, SugarCRM Advanced Partner lub po prostu SugarCRM Partner. Producent rozróżnia, bowiem trzy progi uczestnictwa w centralnie…
SugarCRM wysoko w zestawieniu Magic Quadrant Gartnera
Jak co roku w okolicach przełomu półrocza, opiniotwórcza w świecie IT firma Gartner opublikowała podsumowanie sytuacji na rynku Sales Force Automation. Raport, którego najbardziej rozpoznawalnym elementem jest popularny Magic Quadrant, ponownie wykazał znaczącą przewagę SugarCRM…
Wygaszenie wsparcia dla Sugar CE
Uwaga! 15 lipca 2017 dobiegnie końca okres oficjalnego wsparcia udzielanego użytkownikom społecznościowej edycji systemu Sugar przez jego producenta. W związku z powyższym firmy, instytucje i organizacje nadal posługujące się Sugar Community Edition powinny rozważyć…