Oferując narzędzie do zarządzania relacjami z klientami już od 9 lat, doszliśmy do etapu, w którym śmiało możemy powiedzieć, że SugarCRM działa jako agent zmiany wewnątrz firm naszych klientów. Co to właściwie oznacza? W celu wyjaśnienia załóżmy, że większość organizacji ma stałe…
Media społecznościowe sprzymierzeńcem w walce z konkurencją
Social media są obecne właściwie w każdym aspekcie naszego życia, dotyczy to także firm i instytucji różnego rodzaju. Media społecznościowe są miejscem gdzie możemy się pochwalić sukcesem, ale także miejscem, gdzie Klienci mogą wyrażać swoje niezadowolenie.…
Korzyści biznesowe wynikające z Open Source oraz technologii społecznościowych
Zachęcamy do zapoznania się z krótkim filmem, zrealizowanym przez portal Computing, w którym Clint Oram, CTO oraz współtwórca internetowego oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami firmy SugarCRM Inc. omawia stosowanie rozwiązań technologicznych, opartych na idei Open Source, przez przedsiębiorstwa. Oram…
Social Business – o czym wszyscy mówią?
W dobie wszechobecnych serwisów społecznościowych informacje rozprzestrzeniają się z prędkością światła i każda, nawet najmniejsza opinia nie pozostaje bez odzewu. Może to zarówno pomóc, jak i zaszkodzić przedsiębiorstwu. Wielu przedsiębiorców wciąż jednak nie bierze pod uwagę jak tzw. Social…