Sztuczna inteligencja poczyniła ogromne postępy w ciągu ostatniej dekady, a nawet w ciągu ostatnich lat. Zespoły sprzedażowe wykorzystują ją obecnie do realizacji i optymalizacji wielu zadań, takich jak:
- prognozowanie sprzedaży
- pozyskiwanie i obsługa klientów
- ocena liderów
- rekomendowane działania
- automatyzacja i wydajność
- wywiad konkurencyjny
W trakcie poznawania AI dla sprzedaży możesz napotkać przeszkody w postaci braku akceptacji ze strony menadżera, czy też dodania jej do najbardziej powszechnych przepływów pracy. Niezależnie od tego, jak bardzo chcesz, aby sztuczna inteligencja zaczęła działać od razu, musisz poświęcić czas na przewidywanie możliwych trudności, zamiast skupiać się wyłącznie na korzyściach.
Przyjrzyj się typowym blokadom na drodze do wykorzystania rozwiązań AI i temu, jak SugarPredict może pomóc w ich usunięciu w krótkim czasie.
Określ strategię
Każde zastosowanie sztucznej inteligencji jest inne w różnych branżach, firmach i zespołach. Mimo to, użytkownicy AI mają tendencję do stosowania go do tych samych wspólnych zadań. Nawet w zespołach sprzedaży system ma wiele zastosowań w zależności od tego, kim są klienci i jakie cele chcesz osiągnąć. Aby AI działało, należy określić strategię przed „włączeniem” i oczekiwaniem, że zacznie działać natychmiast.
Jeśli używasz sztucznej inteligencji do tworzenia prognoz, zastanów się które dane sprzedażowe chcesz prognozować? Zamiast stosować AI do całego zestawu danych, skup się na konkretnych podzbiorach, aby uzyskać większą koncentrację i elastyczność. „Trenuj” dane, przeprowadzając testy na danych historycznych, aby były przygotowane do przewidywania wyniku, do którego dążysz.
SugarPredict pomaga Ci odkryć kluczowe obszary zainteresowania bez dodatkowych kłopotów. Dzięki spostrzeżeniom napędzanym przez AI, Twoi przedstawiciele handlowi mogą skupić się na możliwościach o najwyższym prawdopodobieństwie konwersji i najbliższym dopasowaniu do idealnych celów.
Zaangażuj zespół we wdrożenie
Łatwo jest stać się niecierpliwym podczas dodawania sztucznej inteligencji do normalnego przepływu pracy zespołu sprzedaży. Przedstawiciele mogą wahać się, czy przyjąć nową technologię lub nie mieć czasu na zainwestowanie w jej konfigurację.
Aby zapewnić jak najskuteczniejsze zastosowanie w procesie sprzedaży, zademonstruj korzyści płynące z AI, dopasowując go do istniejących procesów. Zaobserwuj, co działa, a co nie w codziennej rutynie Twojego zespołu sprzedaży. Uczyń ich częścią procesu wdrożenia. Następnie zbierz ich opinie, aby określić, w jaki sposób AI będzie najbardziej pomocne w ich dotychczasowej pracy.
SugarPredict pomaga sprzedaży zminimalizować czas uzyskania wartości. Współpracując z Twoimi danymi, SugarPredict udziela niezawodnych porad dotyczących kolejnych kroków, które przedstawiciele mogą wykorzystać do przyspieszenia transakcji i zmaksymalizowania produktywności.
Sprawny onboarding dla pracowników
AI może być przerażające dla nietechnicznych użytkowników z powodu zakulisowych algorytmów i złożoności. Z pomocą zespołów ds. informatyki, systemów lub big data, można przeprowadzić onboarding i wdrożenie, które odpowie na wszystkie pytania i wyposaży przyszłych użytkowników sprzedaży w niezbędną wiedzę.
SugarPredict to w pełni zintegrowana platforma głębokiego uczenia, która oddaje moc AI w ręce każdej firmy, bez względu na jej wielkość, dojrzałość biznesową czy zaawansowanie techniczne. Intuicyjny system pozwoli na szybkie zapoznanie się z funkcjami i zrozumienie jak działa.
Wykorzystanie informacji przez sztuczną inteligencję
Dane nie muszą być idealne, aby dobrze współpracować z AI. W tym tkwi piękno! Sztuczna inteligencja może pomóc w wypełnieniu luk i dostrzeżeniu błędów, aby ulepszyć Twoją pracę.
Niekoniecznie prawdą jest, że im więcej masz informacji, tym dokładniejsza będzie sztuczna inteligencja. Szukaj technologii AI, która wykona pracę za Ciebie, wyraźnie ukaże spostrzeżenia, których nie widziałeś, wskazując obszary problematyczne i identyfikując trendy w Twoich danych.
SugarPredict wykorzystuje ogromne zewnętrzne źródła danych, aby analizować czynniki, których Twoje dane nie obejmują. Współprace z istniejącymi informacjami dotyczącymi sprzedaży, marketingu i usług, aby odkryć unikalne dla Twojej firmy spostrzeżenia, przyspieszając jej rozwój.
Bezpieczeństwo
Zapewnienie bezpiecznego i etycznego wykorzystania danych w miejscu pracy – od prywatności i integralności po niedyskryminację – jest niezwykle istotne. Najlepsze platformy sprzedaży chronią również przed niewłaściwym wykorzystaniem AI.
Aby zapewnić bezpieczeństwo danych personalnych klientów, powinieneś szukać wiarygodnych, niezawodnych platform sprzedaży, które ostrożnie obchodzą się z informacjami.
Projekt SugarPredict zapewnia, że informacje umożliwiające identyfikację użytkownika nie są ujawniane innym, zapewniając prywatność i bezpieczeństwo danych Twoich klientów.
Podsumowanie
Zaufanie to prawdopodobnie największy problem użytkowników z przyjęciem sztucznej inteligencji. Godny zaufania program AI może skutkować wyższą sprzedażą, większą liczbą miejsc pracy lub dokładniejszymi diagnozami medycznymi. Z drugiej strony, wątpliwy program może prowadzić do negatywnego rozgłosu w mediach, utraty klientów, a nawet działań prawnych.
Odpowiedzią jest przejrzystość – zarówno ze strony firmy, jak i dostawcy. Wprowadzenie najdokładniejszych danych w celu wyeliminowania uprzedzeń. Regularną ocenę i optymalizację algorytmów w celu ciągłego szkolenia AI. Również wybór dostawcy, który ułatwia użytkownikom zrozumienie, dlaczego uzyskano określony wynik.
Zainteresował Cię ten temat? Skontaktuj się z nami.