Mamy przyjemność ogłosić, że jeszcze tego lata zostanie wydana kolejna wersja naszego słodkiego systemu – Sugar 7. Media społecznościowe, mobilność oraz Cloud Computing zmieniają całkowicie sposób interakcji przedsiębiorców z klientami, a co za tym idzie,…
Czy Twój CRM jest “agentem zmiany”?
Oferując narzędzie do zarządzania relacjami z klientami już od 9 lat, doszliśmy do etapu, w którym śmiało możemy powiedzieć, że SugarCRM działa jako agent zmiany wewnątrz firm naszych klientów. Co to właściwie oznacza? W celu wyjaśnienia załóżmy, że większość organizacji ma stałe…
Media społecznościowe sprzymierzeńcem w walce z konkurencją
Social media są obecne właściwie w każdym aspekcie naszego życia, dotyczy to także firm i instytucji różnego rodzaju. Media społecznościowe są miejscem gdzie możemy się pochwalić sukcesem, ale także miejscem, gdzie Klienci mogą wyrażać swoje niezadowolenie.…
SugarCRM – 1 z 10 projektów Open Source odnoszących największe sukcesy w 2012 roku
Niezmiernie miło nam poinformować, iż na liście 10 most successful Open Source projects of 2012, stworzonej przez magazyn Network World, znalazło się miejsce dla SugarCRM. Twórca zestawienia, Alan Shimel, tak argumentuje swój wybór:…
SugarCRM Professional – ostatnia taka szansa!
Drodzy Czytelnicy, od dnia 1 stycznia 2013 roku ulega zmianie cena rocznej subskrypcji licencji edycji SugarCRM Professional. Nowa cena to $420 / użytkownika / rok. Oznacza to, iż do 31.12.2012 macie jeszcze szansę…
Pierwsza polska aplikacja mobilna SugarCRM jest już dostępna!
Z przyjemnością informujemy, że na Google Play od niedawna dostępna jest pierwsza polska aplikacja na platformę Android dla systemu SugarCRM – sugar4mobile. Aplikacja ta została stworzona przez polskiego partnera SugarCRM – firmę eVolpe Consulting Group. Kilka słów…
Korzyści biznesowe wynikające z Open Source oraz technologii społecznościowych
Zachęcamy do zapoznania się z krótkim filmem, zrealizowanym przez portal Computing, w którym Clint Oram, CTO oraz współtwórca internetowego oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami firmy SugarCRM Inc. omawia stosowanie rozwiązań technologicznych, opartych na idei Open Source, przez przedsiębiorstwa. Oram…
Zwycięska passa SugarCRM trwa!
Firma SugarCRM zdobyła 4 nagrody w 11. Corocznym programie nagród Liderów Rynku CRM (11th Annual CRM Market Leaders Awards program) organizowanym przez CRM magazine. Skład sędziowski, składający się z czołowych analityków i konsultantów branży…
SugarCRM liderem rozwiązań CRM wg raportu The Forrester Wave™!
Pragniemy poinformować, iż ku naszej niezmiernej radości i dumie, firma Forrester Research, Inc. w swoim raporcie “The Forrester Wave™: CRM Suites for Midsize Organizations, Q3 2012, July 2012” wysoko oceniła edycję SugarCRM Enterprise 6.3…
Social Business – o czym wszyscy mówią?
W dobie wszechobecnych serwisów społecznościowych informacje rozprzestrzeniają się z prędkością światła i każda, nawet najmniejsza opinia nie pozostaje bez odzewu. Może to zarówno pomóc, jak i zaszkodzić przedsiębiorstwu. Wielu przedsiębiorców wciąż jednak nie bierze pod uwagę jak tzw. Social…