CategorySugarCRM

SugarCRM Wizjonerem według Gartner Inc.

Co roku firma Gartner Inc., światowy lider w branży badawczo-doradczej IT, publikuje raport „Magic Quadrant for Sales Force Automation”, oceniający dostępne na rynku oprogramowanie CRM. W opublikowanym 17. lipca br. raporcie, SugarCRM zostało wyróżnione mianem Wizjonera. Wizjonerzy…

Sugar 7 nadchodzi!

Sugar 7 nadchodzi!

  Mamy przyjemność ogłosić, że jeszcze tego lata zostanie wydana kolejna wersja naszego słodkiego systemu – Sugar 7. Media społecznościowe, mobilność oraz Cloud Computing zmieniają całkowicie sposób interakcji przedsiębiorców z klientami, a co za tym idzie,…

Czy Twój CRM jest “agentem zmiany”?

Oferując narzędzie do zarządzania relacjami z klientami już od 9 lat, doszliśmy do etapu, w którym śmiało możemy powiedzieć, że SugarCRM działa jako agent zmiany wewnątrz firm naszych klientów. Co to właściwie oznacza? W celu wyjaśnienia załóżmy, że większość organizacji ma stałe…

SugarCRM Professional – ostatnia taka szansa!

Drodzy Czytelnicy, od dnia 1 stycznia 2013 roku ulega zmianie cena rocznej subskrypcji licencji edycji SugarCRM Professional. Nowa cena to $420 / użytkownika / rok. Oznacza to, iż do 31.12.2012 macie jeszcze szansę…

Zwycięska passa SugarCRM trwa!

Firma SugarCRM zdobyła 4 nagrody w 11. Corocznym programie nagród Liderów Rynku CRM (11th Annual CRM Market Leaders Awards program) organizowanym przez CRM magazine. Skład sędziowski, składający się z czołowych analityków i konsultantów branży…

Social Business – o czym wszyscy mówią?

W dobie wszechobecnych serwisów społecznościowych informacje rozprzestrzeniają się z prędkością światła i każda, nawet najmniejsza opinia nie pozostaje bez odzewu. Może to zarówno pomóc, jak i zaszkodzić przedsiębiorstwu. Wielu przedsiębiorców wciąż jednak nie bierze pod uwagę jak tzw. Social…

123