Customer Journey to narzędzie pomagające zrozumieć zachowania klienta. Odtworzenie procesu, którego doświadcza użytkownik produktu lub usługi. Zachowania są poddawane analizom w celu poprawy lub zmiany sposobów kontaktu z klientem. Tworzenie map Customer Journey jest istotną…
SugarCRM Mobile 6.2.0.
Nowa wersja aplikacji mobilnej SugarCRM jest już dostępna! Aplikacja mobilna CRM firmy SugarCRM w wersji 6.2.0. jest dostępna na urządzenia z systemem operacyjnym iOS oraz Android. Najnowsza wersja SugarCRM Mobile App pozwala na modyfikowanie ofert…
Kim jest prawdziwy złodziej szans sprzedażowych?
i jak SugarCRM pomoże Ci go pochwycić – czyli szansa sprzedażowa Istnieje wiele powodów, dla których możesz być zmuszony oznaczyć konkretną szansę sprzedażową jako „Niepowodzenie”. Zdarza się, że klienta nie stać na Twoje usługi. Niekiedy szybsza jest…
Customer Journey Map w SugarCRM
Doświadczenie klienta przy każdym pojedynczym kontakcie z firmą czy marką nigdy jeszcze nie było tak ważne z punktu widzenia osiągnięcia sukcesu biznesowego. Najlepszym sposobem na zdiagnozowanie wszystkich punktów styku klienta w firmą jest stworzenie tzw. mapy doświadczeń…