CategoryOgólne

Sugar też jest z branży

Sugar też jest z branży

Z badania przeprowadzonego przez firmę Gartner wynika, że klienci kontaktują się z dostawcami, gdy proces zakupowy po ich stronie jest już zaawansowany w 57%. Moment, w którym system CRM jest prezentowany decydentom, to czas na to, aby pokazać jego prawdzie…

Sugar Winter’19 (8.3)

Sugar Winter’19 (8.3)

Z ostatniej chwili! Zima tym razem NIE zaskoczyła przedsiębiorców. Winter’19 nastała zgodnie z kalendarzem. Od połowy stycznia można już korzystać z systemu Sugar w wersji oznaczanej także jako 8.3. Chcesz się dowiedzieć więcej? O najnowszych usprawnieniach…

Sugar 7.9 End-of-Life (EOL)

Sugar 7.9 End-of-Life (EOL)

15 listopada 2018 kończy się okres wsparcia producenta dla instancji systemu On-Premise w wersji 7.9. SugarCRM nie będzie prowadził pomocy technicznej dla klientów posiadających oprogramowanie tej serii. Nie będą już wydawane tzw. łatki serwisowe.…

Sugar Fall’18 – nowa wersja systemu jest już dostępna!

Sugar Fall’18 – nowa wersja systemu jest już dostępna!

Jesienna edycja oprogramowania Sugar dla klientów korzystających z chmury producenta została opublikowana z początkiem października. Wiadomość o tym, że jest ona powszechnie dostępna, ogłoszono podczas konferencji SugarCON w Las Vegas. (Więcej o tym wyjątkowym branżowym wydarzeniu…

Relacja z SugarCON 2018. Co się działo w Las Vegas?

Relacja z SugarCON 2018. Co się działo w Las Vegas?

SugarCON to wydarzenie organizowane dla partnerów biznesowych i klientów firmy SugarCRM Inc. Tegoroczna edycja odbyła się w dniach 10-11 października w Las Vegas w stanie Nevada w Stanach Zjednoczonych. Podczas konferencji w hotelu The Cosmopolitan omawiano tematy…

Accel-KKR inwestuje w SugarCRM Inc.

Accel-KKR inwestuje w SugarCRM Inc.

Jeden ze światowych liderów private equity (inwestycji kapitałowych stanowiących zewnętrzne źródło finansowania spółek niedopuszczonych do obrotu publicznego), firma Accel-KKR zainwestowała niedawno dziewięciocyfrową sumę (jak podaje Forbes.com) w SugarCRM Inc. Plan zakłada podwojenie rozmiaru producenta oprogramowania w przeciągu zaledwie…

Sugar Summer’18

Sugar Summer’18

SugarCRM przygotował dla swoich klientów kolejną już wersję systemu dostępną w chmurze producenta. W letniej odsłonie udoskonalono przede wszystkim obszary z zakresu  User Experience oraz Data Privacy. User Experience w Sugar Summer18   Sugar Summer’18…

Wyjątkowe User Experience w pracy z Sugar Spring’18

Wyjątkowe User Experience w pracy z Sugar Spring’18

Tak jak pisaliśmy poprzednio, najnowsza wersja systemu Sugar wprowadza spore zmiany w kontekście dostosowania do przepisów RODO. Nie poprzestano jednak wyłącznie na tym. Sugar 8.0 to całkowicie nowy i wyróżniający się interface, który dostarcza użytkownikom niezapomnianego User Experience.…

Sugar Spring’18/Sugar 8.0 a przepisy RODO

Sugar Spring’18/Sugar 8.0 a przepisy RODO

Sugar Spring ’18/Sugar 8.0 a przepisy RODO czyli o tym, jak aktualna wersja sytemu wspomaga przedsiębiorców w dostosowaniu organizacji do norm zawartych w unijnym rozporządzeniu o ochronie danych osobowych. Najnowsze unijne przepisy o ochronie danych osobowych wchodzą w życie 25…

Sugar – system CRM, który służy klientom. Ale nie tylko.

Sugar – system CRM, który służy klientom. Ale nie tylko.

Oprogramowanie  CRM (Customer Relationship Management) najczęściej definiowane jest po prostu na zasadzie tłumaczenia angielskiego skrótu jako system do zarządzania relacjami z klientami. Służy ono realizacji idei biznesowej, gdzie w centrum uwagi znajdują się potrzeby osób, do których kierujesz…

Cukier krzepi, czyli jak Sugar poprawia wydajność sprzedaży

Cukier krzepi, czyli jak Sugar poprawia wydajność sprzedaży

Czy zastanawiałeś się kiedyś, w jaki sposób poprawić wydajność zatrudnionych pracowników?   Jeżeli prowadzisz własny biznes lub kierujesz zespołem ludzi, powyższe pytanie właśnie uznałeś za retoryczne. Na pamięć znasz frazesy o motywacji, benefitach, byciu liderem,…

Kim jest prawdziwy złodziej szans sprzedażowych?

Kim jest prawdziwy złodziej szans sprzedażowych?

i jak SugarCRM pomoże Ci go pochwycić – czyli szansa sprzedażowa   Istnieje wiele powodów, dla których możesz być zmuszony oznaczyć konkretną szansę sprzedażową jako „Niepowodzenie”. Zdarza się, że klienta nie stać na Twoje usługi. Niekiedy szybsza jest…

19101114