Powstanie silosów w firmach, to niebezpieczne zjawisko. Polega ono na tym, że pewne informacje, czy dane nie wypływają poza działy funkcjonujące w przedsiębiorstwie. W efekcie pracownicy tych jednostek organizacyjnych działają przede wszystkim na własny rachunek. Nie widzą tym samym szerszej…
SugarCRM Mobile 6.2.0.
Nowa wersja aplikacji mobilnej SugarCRM jest już dostępna! Aplikacja mobilna CRM firmy SugarCRM w wersji 6.2.0. jest dostępna na urządzenia z systemem operacyjnym iOS oraz Android. Najnowsza wersja SugarCRM Mobile App pozwala na modyfikowanie ofert…
Sugar – system CRM, który służy klientom. Ale nie tylko.
Oprogramowanie CRM (Customer Relationship Management) najczęściej definiowane jest po prostu na zasadzie tłumaczenia angielskiego skrótu jako system do zarządzania relacjami z klientami. Służy ono realizacji idei biznesowej, gdzie w centrum uwagi znajdują się potrzeby osób, do których kierujesz…
Apple klientem SugarCRM!
Apple klientem SugarCRM, czyli historia o utworzeniu AppleCRM W kwietniu 2017 odbędzie się światowa premiera zapowiednego od miesięcy systemu CRM dla firmy Apple. Jak wiadomo z nieoficjalnych źródeł (informację podał m.in. portal The Inquirer) będzie to indywidualnie…
Integrator SugarCRM & Mautic dostępny na SugarOutfitters
W poprzednim wpisie informowaliśmy o premierze integratora SugarCRM & Mautic autorstwa eVolpe. Opisaliśmy jego podstawowe funkcje oraz zalety posiadania systemu marketing automation w szerszym rozumieniu. Korzystając z okazji, iż zapowiadany przez poznańską firmę konektor właśnie ukazał się…
Integrator SugarCRM & Mautic
Obserwując poczynania polskich firm informatycznych zajmujących się wdrożeniami SugarCRM odkryliśmy ciekawą informację na temat integracji z opensourcowym narzędziem Marketing Automation, Mautic. Najnowszym konektorem umożliwiającym osiągnięcie spójności działań Marketingu i Sprzedaży chwali się na swojej…
Customer Journey Map w SugarCRM
Doświadczenie klienta przy każdym pojedynczym kontakcie z firmą czy marką nigdy jeszcze nie było tak ważne z punktu widzenia osiągnięcia sukcesu biznesowego. Najlepszym sposobem na zdiagnozowanie wszystkich punktów styku klienta w firmą jest stworzenie tzw. mapy doświadczeń…
CRM w centrum inicjatyw cyfrowych?
Według firmy Gartner Inc. organizacje wykorzystują technologie CRM jako główną część swoich cyfrowych inicjatyw w celu zwiększenia satysfakcji klienta. Gartner twierdzi, że popyt na nowoczesną technologicznie relację z klientami powoduje rozszerzoną integrację i wykorzystanie wszystkich obszarów…
Integracja SugarCRM z Google AdWords
Potencjalni nabywcy coraz częściej korzystają z Internetu w podejmowaniu decyzji zakupowych. Przez lata marketingowcy używali AdWords do generowania potencjalnych klientów. Ci klienci są “przekazywani” przedstawicielom handlowym, którzy następnie pomagają w zakończeniu procesu zakupu. W Google AdWords jesteśmy w stanie zobaczyć,…
Goldman Sachs & Co. inwestuje $40 milionów w SugarCRM
Z dumą ogłaszamy, iż SugarCRM pozyskał potężnego inwestora – firmę Goldman Sachs Group, Inc. Jednocześnie Antoine Munfa, wiceprezes Goldman Sachs, został mianowany członkiem Zarządu SugarCRM, Inc. “Dynamika rozwoju SugarCRM jest napędzana przez światowy popyt…
The 2013 Market Awards przyznane – Sugar w czołówce!
Z przyjemnością informujemy, iż w tegorocznej, 12. już edycji Corocznego programu nagród Liderów Rynku CRM (12th Annual CRM Market Leaders Awards program), SugarCRM zdobyło aż 5 nagród! Oznacza to, iż otrzymaliśmy o jedno wyróżnienie więcej niż w roku 2012. Podobnie jak w zeszłym roku,…
SugarCRM Wizjonerem według Gartner Inc.
Co roku firma Gartner Inc., światowy lider w branży badawczo-doradczej IT, publikuje raport „Magic Quadrant for Sales Force Automation”, oceniający dostępne na rynku oprogramowanie CRM. W opublikowanym 17. lipca br. raporcie, SugarCRM zostało wyróżnione mianem Wizjonera. Wizjonerzy…