2022 był intensywnym rokiem. Przyznasz, że działo się naprawdę wiele. W dzisiejszym artykule skupimy się na tym, co wydarzyło się w świecie SugarCRM. Przyjrzymy się także nowościom, które czekają użytkowników systemu w 2023 roku. Zacznijmy jednak od krótkiej retrospekcji minionych dwunastu miesięcy.
Sugarowe badanie rynku
W 2022 roku analitycy z SugarCRM przeprowadzili wnikliwe badanie rynku.
Raport o wpływie systemu CRM i sprzedaży ujawnił niedociągnięcia, które prowadzą do niepowodzeń w sprzedaży i rezygnacji klientów. Brak wglądu do danych doprowadził do tego, że wiele firm znalazło się na krawędzi kryzysu w relacjach z klientami. Ci, którzy poprawili dokładność i kompletność informacji, mają szansę podwyższyć status firmy i jej dochód.
W 2023 roku SugarCRM ma zamiar kontynuować badania rynku i wpływ systemów CRM na poziom zadowolenia klientów. Informacje o trendach rynkowych i nowe wnioski wynikające z researchu będą pojawiać się na stronach SugarCRM.
Zmiany w Sugar Sell
Uruchomienie nowych edycji Sugar Sell (Premier, Advanced, Essentials) znacząco rozszerzyło portfolio firmy. Narzędzia do automatyzacji sprzedaży w chmurze oraz uproszczenie cennika sprawia, że łatwiej jest dokonać zakupu. Ta zmiana oferty jest ułatwieniem dla nowych i starych klientów SugarCloud ze względu na kilka aspektów:
Nowości w Sugar Market
Wprowadzone ulepszenia pomagają marketerom w angażowaniu kolejnych segmentów klientów i prospektów. Możesz z łatwością nawiązać z nimi kontakt przy pomocy jednego maila, który będzie dostosowany do cechy, która łączy daną grupę, tak, aby wszystkich zainteresować. Wystarczy kilka kliknięć, aby wysłać treści w różnych językach czy zawierające różne grafiki. Ułatwia to tworzenie i zarządzanie wieloma niestandardowymi kampaniami jednocześnie.
Aktualizacja Sugar Serve
W ostatnim kwartale 2022 roku nastąpiła aktualizacja portalu Sugar Serve o funkcjonalność Self-Service Center. Jest to nowy projekt zbudowany w sposób przyjazny dla urządzeń mobilnych i połączony bezpośrednio z platformą Sugar. Self-Service Center zawiera możliwości przyspieszenia sprzedaży, wprowadzenia danych i obsługi klienta.
Nowy podcast SugarCRM
Podcast Fuel Growth to wieloodcinkowa seria, która szczegółowo opisuje drogę do sukcesu i sposoby jak napędzać biznes.
Każdy odcinek zawiera wywiad z doświadczonymi liderami biznesu, którzy opowiadają o tym, jak osiągnąć realne wyniki i utrzymać tempo. Podcast jest skierowany go firm średniej wielkości, które szukają porad, jak przekształcić swoje pomysły w rzeczywistość, aby znaleźć właściwe rozwiązania.
Gospodarzami podcastu są Clint Oram – przedsiębiorca i doradca ds. startupów oraz Lizzy Overlund – specjalistka od Customer Experience.
Customer Breakthrough Awards
Podsumowując minione 12 miesięcy, SugarCRM postanowił docenić klientów i partnerów, którzy wyróżnili się w 2022 roku na tle innych. Wszystkiego dokładnie dowiesz się w innym artykule. Warto wspomnieć, że laureaci Customer Breakthrough Awards zostali docenieni za rozwijanie systemu przy współpracy z zespołem SugarCRM.
Co przyniesie 2023 rok?
Nowy rok w SugarCRM zaczął się z przytupem. W najbliższym czasie szykuje się znacząca aktualizacja interfejsu użytkownika. Wprowadzone zmiany były konsultowane z dotychczasowymi użytkownikami systemu. Ich uwagi pomogły dostosować interfejs do realnych potrzeb.
Obserwatorom nie zostaje nic innego tylko czekać na kolejne nowości w SugarCRM, które czekają na nas w tym roku.
Jeśli chcesz dołączyć do grona użytkowników tego kultowego systemu? Skontaktuj się z nami.