Sugar 7, nasze najmłodsze dziecko, został zaprojektowany na nowo, z myślą o lepszym zaspokojeniu potrzeb użytkownika. Nowy interfejs użytkownika, nazywany Sugar UX, jest nowoczesny i przypomina narzędzia, z których na co dzień korzystamy prywatnie. Do Sugar UX wprowadzone zostały…
5 czynności, które ludzie sukcesu wykonują przed godziną 08:00
Dzień dobry, otwórz oczy! Poranne godziny właśnie stały się Twoim najlepszym przyjacielem. Wykorzystanie porannych godzin zanim pójdziesz do pracy może być kluczem do udanego i zdrowego życia. To prawda, wczesne wstawanie jest wspólną cechą…
W jaki sposób marketingowcy korzystają z Social CRM?
Social CRM to temat, który wciąż generuje wiele szumu. Eksperci wszelkiego rodzaju okrzyknęli go mianem niezastąpionego rozwiązania dla sprzedaży i marketingu. Określenie to stawia jednak znak zapytania – niezastąpionego do czego? Aby odpowiedzieć na to pytanie, CRM Magazine…
John Mertic mówcą na konferencji All Things Open
John Mertic, Solutions Architect and Community Manager w SugarCRM, członek zarządu OW2 Consortium, sekretarz fundacji OpenSocial oraz autor książek The Definitive Guide to SugarCRM: Better Business Applications oraz Building on SugarCRM: Creating Applications the Easy Way w dniach 23-24 października…
Larry Augstin opowiada magazynowi Forbes o wizji nowego CRM
Dziennikarz magazynu Forbes, Dan Woods, niedawno spotkał się z CEO SugarCRM – Larrym Augustinem, który podzielił się z nim wizją SugarCRM na temat systemów klasy CRM. Augustin uważa, że ograniczenie CRM do automatyzacji procesów sprzedażowych (SFA)…
Marketingowcy borykają się z Big Data
Ponieważ ilość interaktywnych danych klientów z roku na rok rośnie, marketingowców często paraliżuje ogromna ilość dostępnych informacji i sami przyznają, że nie są w stanie korzystać z nich efektywnie. Według sondażu przeprowadzonego przez Economist Intelligence Unit (EIU) i wydanego przez Lyris…
Automatyzacja – usprawniona obsługa z ludzkim obliczem
Zastanawiając się nad pozytywnymi aspektami automatyzacji w naszym życiu zwykle myślimy o szybkości realizacji określonych procesów i dostępie do informacji jakie ona nam daje – kioski typu check-in (służące np. do kupna biletu na komunikację miejską, odprawy samolotowej itp.),…
Integracja SugarCRM z Google AdWords
Potencjalni nabywcy coraz częściej korzystają z Internetu w podejmowaniu decyzji zakupowych. Przez lata marketingowcy używali AdWords do generowania potencjalnych klientów. Ci klienci są “przekazywani” przedstawicielom handlowym, którzy następnie pomagają w zakończeniu procesu zakupu. W Google AdWords jesteśmy w stanie zobaczyć,…
Goldman Sachs & Co. inwestuje $40 milionów w SugarCRM
Z dumą ogłaszamy, iż SugarCRM pozyskał potężnego inwestora – firmę Goldman Sachs Group, Inc. Jednocześnie Antoine Munfa, wiceprezes Goldman Sachs, został mianowany członkiem Zarządu SugarCRM, Inc. “Dynamika rozwoju SugarCRM jest napędzana przez światowy popyt…
The 2013 Market Awards przyznane – Sugar w czołówce!
Z przyjemnością informujemy, iż w tegorocznej, 12. już edycji Corocznego programu nagród Liderów Rynku CRM (12th Annual CRM Market Leaders Awards program), SugarCRM zdobyło aż 5 nagród! Oznacza to, iż otrzymaliśmy o jedno wyróżnienie więcej niż w roku 2012. Podobnie jak w zeszłym roku,…
Czy jesteś gotowy na 2014 rok?
Wiemy, że jest dopiero sierpień. Do 2014 jeszcze kilka miesięcy. Niemniej jednak czas najwyższy rozpocząć planowanie na następny rok. Znajdujemy się w trakcie globalnego ożywienia gospodarczego i trzeba zacząć myśleć o rozwoju i pełnym wykorzystaniu tegoż ożywienia.…
Najbardziej irytujące hasła wypowiadane przez Obsługę Klienta
Jeśli chcesz zirytować swoich rozmówców, upewnij się, że kiedy zadzwonią do Twojego działu obsługi klienta, dasz im znać, że ich rozmowy są bardzo ważne dla Ciebie. “Twoja opinia jest dla nas ważna” jest najwyżej ocenianym wyrażeniem…