Platforma CX od SugarCRM to pełnoprawne rozwiązanie chmurowe. W ofercie producenta znajdziesz systemy do automatyzacji marketingu, sprzedaży i obsługi potransakcyjnej. Oprócz tego, dla klientów SugarCloud, dostępne są także liczne dodatki, m.in: Customer Journey, Hint, Sugar Predict,…
Sales Force Automation 2020. Magiczny Kwadrant Gartnera
SugarCRM ósmy raz „Wizjonerem” rynku Sales Force Automation Gartner Inc., jak co roku latem, opublikował badanie zaawansowania systemów IT automatyzujących działania sprzedażowe. Już ósmy (!) raz z rzędu SugarCRM został wyróżniony jako…
Sugar Professional zniknie z oferty SugarCRM?
Czy to koniec edycji Sugar Professional On-Premise? – opowiada Maciej Jankiewicz, CRM Presales Engineer w eVolpe Consulting Group Najwięksi producenci oprogramowania decydują się na dystrybucję swoich produktów w opcji SaaS (Software as a Service). Czy to oznacza koniec Sugara…
3 rewelacyjne pluginy do SugarCRM, które znaleźliśmy w Internecie
Jak w prosty i szybki sposób wzbogacić posiadaną instancję SugarCRM? SugarCRM cały czas pracuje nad rozwojem swojego systemu. Także społeczność deweloperska oraz partnerzy producenta wydają do niego osobne paczki, co w łatwy sposób pozwala uruchomić…
Sugar Serve FAQ
Zmiany, zmiany, zmiany. SugarCRM to już nie tylko rozwiązania dla sprzedaży. W ostatnim artykule pisaliśmy o możliwościach systemu marketing automation Sugar Market. Do platformy Sugar dołączono jeszcze jedno unikalne rozwiązanie. Sugar Serve to oprogramowanie do obsługi klienta, które…
Sugar Market FAQ
Odpowiadamy na najczęstsze pytania dotyczące Marketing Automation od SugarCRM Inc. Do tej pory SugarCRM specjalizował się wyłącznie w rozwiązaniach dla sprzedaży. Wszyscy doskonale kojarzymy ich flagowy system do zarządzania relacjami z klientami oraz szeroki pakiet dodatków do Sugar Sell.…
Sugar Sell, czyli sposób na “no-touch CRM”
SugarCRM? Sugar? Sugar Sell? Zacznijmy od tego, jak ostatecznie nazywa się system do zarządzania relacjami z klientami. Było trochę zmian w ostatnim czasie. Nic dziwnego, jeżeli przestaliście nadążać. SugarCRM to nazwa producenta oprogramowania. Do pewnego…
SugarCRM Partner Day
SugarCRM Partner Day to nowa formuła spotkań wymyślona dla firm wdrożeniowych i przedstawicieli producenta. Pierwsze tego typu spotkanie odbyło się 12 czerwca we francuskim Lyonie. Celem eventu jest wymiana doświadczeń oraz przekazanie społeczności planów…
Czy Twój CRM jest “agentem zmiany”?
Oferując narzędzie do zarządzania relacjami z klientami już od 9 lat, doszliśmy do etapu, w którym śmiało możemy powiedzieć, że SugarCRM działa jako agent zmiany wewnątrz firm naszych klientów. Co to właściwie oznacza? W celu wyjaśnienia załóżmy, że większość organizacji ma stałe…