W obecnej erze gospodarka oparta na danych wymaga elastycznych i dostępnych narzędzi do zarządzania relacjami z klientami (CRM). W tym kontekście aplikacja SugarCRM na telefonie wyróżnia się jako wszechstronne rozwiązanie, zapewniające optymalne możliwości zarządzania danymi w ruchu. Spis…
Zakończenie wsparcia SugarCRM 12.x
30 kwietnia 2024 kończy się wsparcie producenckie dla systemu SugarCRM 12.x. Użytkownicy mogli przewidzieć tę zmianę, ponieważ producent komunikował ją już jakiś czas temu. Informacja o tym znajdowała się również w dostępnej roadmapie, w której można…
SugarCRM liderem w SFA Technology Value Matrix 2024
W marcu Nucleus Reseach ogłosił nowy raport Salesforce Automation (SFA), w którym przedstawił wyróżnione systemy. Warto zwrócić na niego uwagę ze względu na to, że SugarCRM po raz kolejny został uznany za lidera. W nowym raporcie firma Sugar została wyróżniona…
Nowa wersja Sugar Sell 13.3
W ostatnim czasie Sugar Sell przeszedł trochę zmian. Dzięki aktualizacji narzędzia do wersji 13.3 wprowadzono kilka nowości, ale także uproszczono UI. Nowa wersja odpowiada na wymagania użytkowników i wprowadza funkcje, które zwiększają użyteczność i usprawniają pracę.…
Customer Breakthrough Awards – zwycięzcy nagród od SugarCRM
Rok 2024 już na dobre się rozpoczął. Kończy się czas podsumowań, ale warto wspomnieć o jednym plebiscycie, który odbywa się już od trzech lat. Customer Breakthrough Awards po raz kolejny zostały przyznane. Doceniono i uhonorowano klientów i partnerów…
Zautomatyzuj swoje działania dzięki CRM dla branży finansowej
Narzędzia CRM ułatwiają pracę. Tego można być pewnym od jakiegoś czasu. W końcu nie bez powodu tak wiele organizacji zaznacza, że te systemy są sercem ich przedsiębiorstwa. Ułatwiają pracę nie tylko sprzedaży, ale także innym zespołom, co wpływa pozytywnie na współpracę. Szybko też…
Nowości w SugarCRM w 2024 i co wydarzyło się w 2023 roku
2023 rok był naprawdę intensywnym czasem. Wdrażanie sztucznej inteligencji, nowy wygląd SugarCRM, spotkania z partnerami, a to tylko część rzeczy, które się wydarzyła. Warto sobie je przypomnieć, żeby ze świeżością spojrzeć, na to co czeka użytkowników korzystających z tego narzędzia w 2024…
Jak z pomocą narzędzia CRM możesz poprawić swój Marketing Automation?
Narzędzie CRM to centralny system w niejednej firmie. Korzystanie z niego to podstawa pracy wielu zespołów. Warto jednak pamiętać o tym, że można wspierać działania takiego narzędzi przy pomocy innych. Integracja z Marketing Automation pomoże w lepszym zaangażowaniu…
Zbuduj swój idealny CRM: 8 możliwości i funkcji, które powinien posiadać CRM
Dzięki odpowiedniemu zestawowi narzędzi i funkcji oprogramowanie CRM może stać się istotną częścią prowadzenia firmy. Może pomóc zaoszczędzić czas, zwiększyć sprzedaż i pielęgnować wyjątkowe relacje z klientami i potencjalnymi konsumentami, oferując krytyczny wgląd w ich…
Podnoś poziom CX w swojej firmie
Doświadczenia klienta są ważne dla zarządzających firmami. To raczej nie jest nowa informacja dla nikogo. Dbanie o Customer Experience to temat powracający co roku i co kwartał. Nie jest to zadziwiające, badania cały czas pokazują, że pozytywne doświadczenia są ważne dla konsumentów.…
Zainwestuj w CRM dla branży automotive
Aby odpowiednio zarządzać firmą, należy się zaopatrzyć w narzędzia, które najlepiej Cię w tym wspomogą. W takim wypadku najważniejsze jest, aby jak najlepiej się przygotować do ewentualnego podjęcia decyzji. Dobrze jest czerpać wiedzę z udanych…
Dlaczego UI ma znaczenie w korzystaniu z narzędzia CRM?
W dynamicznie rozwijającym się biznesie skuteczne zarządzanie relacjami z klientami (CRM) stało się nieodzownym elementem dla organizacji pragnących utrzymać konkurencyjność i zaspokoić oczekiwania klientów. Jednakże, oprócz samego narzędzia CRM, równie istotny jest element,…